Wednesday 1 October 2014

JualPermata Gemstone Asli Sekadar Main Main

Bgtu hiba dan sedih rasanya apabila btu emas putih ku trcicir dan tercabut dr 'rumah"nya 3 mggu yg lpas dan mndorongku untuk mncari pgntinya. Satu hari itu, aku bknalan dgn seorg abg ni melalui wassap dan merupakan tokey batu di Terengganu. Bila melihat koleksi batu2 permata gemstone yg asli daripada beliau, aku tak teragak agak untuk mbeli dan mbuat pesanan 2 jenis batu permta yg mmpu milik daripada beliau, iaitu batu Blue Topaz dan Batu Ungu Kecubung Amethyst yg dipercayai mempunyai khasiat kesihtan dan aura dalaman bdan. 

Setelah mndpt 2 batu berkenaan, tak salah rasanya ingin mncuba untuk berniaga secara smbilan menjual batu batu permata ini memandangkn aku sndri amat meminati batu batu ini dan ingin mgetahui rahsia stiap kecantikan dan khasiat batu batu yg lain. Mulanya aku saje cuba marketing melalui moments wechat dan respons positif aku perolehi , ada 3 kawan yg bermnat mgetahui dn ingin membeli.Alhamdulillah...order dihantr terus melalui poslaju terus ke rumah customer ku...seronok jg merasa duit hasil keuntungn batu permta ini wpon dlm jumlah sdkit ttp klo aku sbr dan tabah mgumpul hasil keuntungnnya mesti akan mjdi banyak satu hari nnti...bestnye lah, sape yg nk bg kita duit kn? Betul tak....

No comments:

Post a Comment